Cuma, Temmuz 17, 2009

Always look on the bright side of life

Ben bunu kendim hariç herkes için yapabiliyorum-kendim içinse melankoliyi iyi beceriyorum...
kendime kadar da olsa, çaktırmadan da olsa...
iki adım ileri , bir adım geri yada bir adım ileri iki adım geri...----/..../------/....
İnsanın kendi kendinden yap-boz yaptığı olur mu hiç...
Olurmuş, herkesin bir yap-bozu varmış,
Herkesinki de birbirinden farklı, renkli, zorlu, içli, dışlı, dişli, nişliymiş...
Herkesin nişinde başka, başka dünyalar, rüyalar...
Akla sır erdirmek de neymiş....
gelen bi görmüş, giden bin görmüş, yenilere yer açmış,
yeniler de nişleri karıştırmaya başlamış...
Fark etmeye başlamış, yada fark etmeye başlamak lazımmış, fark etmeden olmazmış..
"life is a journey not a destination" sözünü seviyorum...
Vardığın noktanın kendisi değil, varış sürecini nasıl geçirdiğin önemli...
yolculugunun tadını çıkatmak yani...
ve de;
-try to look on the bright side of life-

2 yorum:

LaLe dedi ki...

bence
herkesin bir sorusu var hayatta
herkes cevabını arıyor
kimi bulmadan gidiyor kimi buluyor
bazılarının sorusu aynı
ama cevabı mutlaka farklı
cevabı aynı
sorusu farklı
boyle gider durur
bu su hiç durmaz :)

GönüL dedi ki...

"bu su hiç durmaz ,
bu su hiç durmaz.."


su durmasın zaten, durusa-k- düşeriz..;)